Gezocht: ondernemende online store-manager (part-time)

Gezocht: ondernemende online store-manager

MINDSET

Zet jij 's ochtends de virtuele koffie klaar om daarna een mooie tekst te schrijven op het krijtbord en  dan te wachten op voorbijgangers? Of ga jij pro-actief de online straat  op om te zoeken naar potentiële klanten? En verzin je regelmatig wat nieuws om de aandacht van de klant te pakken en vast te houden?
Wil jij gewoon iets verkopen of word je warm van hoogwaardig design-met-een-verhaal waarmee je echt het verschil kan maken?

JE EIGEN WINKEL

Het merk, het unieke product en de mooie winkel zijn er al. Er ontbreekt nog één ingrediënt: een commercieel toptalent.

Jij ziet een online shop als een echte winkel, en online klanten als echte mensen, die iets bijzonders willen ervaren én kopen. Je bent al eerder succesvol een online ‘store-manager’ geweest of juist nog steeds. Slim online marketing & sales met elkaar verbinden. Je bent ondernemer in hart en nieren en wil het liefst voor een aantal partners hun online store runnen. Jouw toekomstige klanten zijn mensen die in Nederland wonen en werken, naast ook vele buitenlandse bezoekers aan Nederland. Je draait jouw hand niet om voor het schrijven van korte vlotte teksten. In de Nederlandse of Engelse taal.

Kortom, jij bent een topper, die weet hoe jij online klanten op diverse (onlline) locaties spot, verovert en blij maakt, zichtbaar gemaakt door aankoop van onze bijzondere producten.

SAMEN SUCCES DELEN

Jij wilt dit als eigen baas (ZP’r) een deel van je tijd ook voor onze (online) winkel doen; want zeg nou zelf, afwisseling van werkomgeving en product maakt het leven nog leuker. Surf maar eens naar www.citycufflinks.com om alvast een gevoel te krijgen bij mogelijk jouw toekomstige winkel.

Insteek: jij profiteert als de klant blij is en wij dus ook. Met andere woorden: een basis-vergoeding met hele mooie upside.

Mail ons en overtuig ons waarom wij met jou verder moeten praten.

Gewoon een mail sturen naar Jeroen Pliester: jeroen@newdesignassociates.nl

Tot snel.